منتديات اصحاب كول 2014  

--الوصول السريع للأقسام--

الاغـانى والفيديو كليب تحـميل افـلام للبنــات فـقـط تحميل العـاب فضـائح فـنـيـه
تعارف و صداقات مقاطع بلوتوث
حوادث وجرائم وعنف الهكرز والإختراق اخبار الرياضة مـصـارعـة
مقاطع فيديو طب و صـحـه اسـلامـيـات كل ما يخص الموبايل اخبار الفنانين

دردش مع اصحاب كول و اتعرف على اروش صـبـايـا و شباب الان !!

هام :- لايمكنكم رؤية المواضيع الا بعد الإشتراك بالمنتدي/ للإشتراك اضغط هنا / من فقد عضويتة

Missing Plug-in  هام : جهازك لا يمكنه تشغيل و مشاهدة الأفلام والفيديو بجودة عالية HD
X

العودة   منتديات اصحاب كول 2014 > =----> ( الاغانى والصور ) <----= > احدث اخبار الفنانين و اخبار الاغانى الالبومات الجديدة

Notices

رد

قديم 12-05-2007, 05:47 PM
+
خالد عبد الناصر خالد عبد الناصر غير متصل
كول متميز

18 لكل عشاق تامر..

انشر الصفحة على الفيس بوك
اولا انا هكلم بأحترام اهو وياريت الى عندو رد يقنع الناس الى داخله يتكلم انا عن نفسى من فانز عمرو دياب وانا هتكم بالعقل وبالاحترام لان دا الى علمهولنا عمرو دياب وانا على فكره بحب تامر وبسمعلو اغانى كتير

لاكن انا هسأل سؤال الكل بيسأله وهجاوب عنو

ليه فانز عمرو دياب بيكرهو تامر وبيكرهو فانز تامر؟

انا هتكلم ولا كأنى اعرف عمرو دياب عمرو دياب عامل 26 البوم يعنى اكتر من 28 سنه بيغنى تامر عمل 3 شرايط ونص النص دا الى مع شرين وبعدين احنا ليه نكره بعض واحنا كلنا مصرين مسلمين او مسيحين فانز عمرو دياب كرهو تامر لان مفيش حفله او اى حاجه الا ما تامر جاب فى سيره عمرو وقارن نفسو بيه مع فرق السن الى بينهم عمرو بيغنى وتامر عندو حوالى 3 سنين انا عمرى ما قولت تامر وحش لا تامر حلو وصوتو حلو وهيوصل ان شاء الله لاكن مانقرنوش بعمرو

اولا هكلم على البوستر الى الناس ماسكه فيه وبتقول واخدو من انريكى اجلاسيس ولو نفترض انو واخده منه دى مش حاجه وحشه اما انريكى اجلاسيس يعمل بوستر زى ده مع كده ان دا استايل عالمى فى استايلات البوسترات معنى ان عمرو يعمل زيه دا عشان هو طموحه يوصل للعالميه وهو وصل فعلا ومحدش يقدر ينكر ده لاكن هو عايز يعلى اكتر واكتر راجل بيبص لقدام وبيفكر فى شغله بس

تانى حاجه هنلك فى فرح جمال مبارك ابن السيد رئيس الجمهوريه حسنى مبارك

جاب عمرو دياب فى الفرح وهو كان المطرب العربى الوحيد فى الفرح وادام دا حصل لازم ناخد بالنا من حاجه كويس
ان الفرح دا حاضرو ناس كبيره جداا والناس دى الى بتروح الاوبرا ويعرفو الفن الراقى

مش معقول الناس دى هتسمع (انتى الى عملتى لكل شباب الدنيا قلق وخلخال دهب وحلقان ورق) ولا (جيتى انتى بسرعه يابنت الايه) ولا (وقفتى تتنططى) لا طبعا فا هو شاف ان الى يناسب زوق الفرح راجل راقى جمهوره راقى واغانيه تليق بمستوى الفرح

تانى حاجه اولا جمهور تامر بنات وشباب مراهقه واتحدى حد يكون اكبر من كده بيحب تامر تانى حاجه كميه الشباب
الى بتشوفوهم فى الحفلات دول مش من جمهور تامر

وانا شاب وكل الشباب المصرين هيفهمو كلامى ده انا كل الناس بتقولى الناس الى بتروح الحفله بتاعت تامر بيكونو رايحين يظبطو بنات ......... وطبعا كلو عارف ايه مكان النقط دى وقالولى ان الشركه هى الى بتتفق معاهم وبجيبهم من الديسكوهات

والله انا فى الاول قولتلهم يا جماعه حرام دا مطرب محترم وفى شركه محترمه بلاش الكلام دا من غير ما اشوف بعينى

والله فى حافله النادى الاهلى شوفت بنفسى كل الكلام ده وبنت منهم قالتلى احنا الشركه بتتفق معانا عشان نيجى نهيص ونشكر فى تامر وسط الشباب وبناخد فلوس على كده وقالتلى الشركه بتدى الواحده فيها 2000 جنيه

وعلى فكره والله العظيم الكلام دا حقيقى والى مش عايز يصدقنى هو حر

تامر اول ما ابتدى عجبنى جداااا كان بيقدم فن راقى وجميل بعد كده اكتشفت انو انسان مش محترم وابتدت اغانيه تبين شخصيته فعلا

سؤال بسيط شوفوحماقى وحسام حبيب عاملين ايه اليومين دول وشرايطهم عامله ازاى

ليه بقى؟

لان الناس دى ابتدت الطريق صح راحو الاول حضرو مع عمرو وهو بيسجل شريط اكتر وواحد وتملى معاك كانو بيقعدو معاه فى الاستديو والى مش مصدق كلامى ده يشوف مجله عين الجزء التانى عدد يوم الخميس

الناس دى شافت الراجل ده بيعمل ايه اصرارو على شغله تسجيل شريط فى سنه ونص

سهر اربع ايام من غير نوم مبيشوفش اهله الا كل فين وفين الراجل دا بيعمل كده ليه عشان يرضى جمهوره بس

وبعدين ان واحد من جمهور تامر يخش جمهور عمرو مش هيزود عليه حاجه ولا هينقص حاجه

حسام حبيب شريطو الاخير عمرو هناه على البوستر وشكره عليه وشجعو وشجع حماقى واتصل بيه فى البيت

الناس دى هتنجح جدااا لانهم ابتدو المشوار صح مبصوش لحد مقلدوش حد اجتهدو وعمرو هناهم ودا معناه انه حس فيهم

فيهم فعلا موهبين تامر حب يطلع السلم مره واحده عشان كده **ب حب شويه هايفين و**ب كره ناس كتير

وتامر كمان شهرته محليه مش اكتر مصريه وحيه من الكويت وحبه من العراق

لاكن عمرو بيعمل حفلات فى كندا للناس الى مبتعرفش عربى اصلا

فا ياريت تاخدو بالكم من كلامى واسف لجمهور تامر لو كنت قولت اى كلمه تدايقهم واسف للاطاله

لمشتركي الفيس بوك فقط : شاهد اقوي مواضيع منتدي اصحاب كول الساخنة بالأسفل - للاشتراك بصفحتنا على الفيس بوك ليصلك كل مميز اضغط لايك ( Like ) >>>>>

رد باقتباس
قديم 12-06-2007, 04:39 PM
+
tarek_manzony tarek_manzony غير متصل
كول جدا

كلامك تمام يا خالد واول مرة تتكلم من غير تعصب ههههههههههههههههه

رد باقتباس
قديم 12-06-2007, 04:59 PM
bedo330 bedo330 غير متصل
كول لسه طازه

عللللللللللللل

رد باقتباس
قديم 12-06-2007, 05:32 PM
همـ الغدير ـس همـ الغدير ـس غير متصل
كول لسه طازه

كلامك جميل بجد وعاجبنى جدا لان صعب اوووى لما نقارن بين الكينج وبين تامر حسنى مع احترامى لجمهور تامر

رد باقتباس
قديم 12-06-2007, 07:05 PM
+
كول متميز

هههههههههههههه شكرا ليك يا طارق على مرورك ......وكمان همس الغدير على الرد الجميل

رد باقتباس
قديم 12-07-2007, 09:37 AM
+
srbsica2050 srbsica2050 غير متصل
كول جدا

شكرا ليك خالد على التوبيك دة

رد باقتباس
قديم 12-07-2007, 10:27 AM
toosy toosy غير متصل
كول لسه طازه

17

al slamo 3likom
a7b a3rfkom bnfsy
ana toosy 3dwa gdeda
mmkn tsm7ly ya 5alid eny a2ol r2ye
ana w7da bt7b tamer wbt7b brdo amr w3mry ma 7awlt akarn benhm l2n kol wa7d wleeh lon wleeh trekto elly mmkn te3gbna wmmkn l2
mthla ana bkrah mhmd 3dwya wfe nfs elw2t b7eb leeh songs mo3yna
e7na bn7b el song mesh el moghany ana bmoot fe amr w tamer bas fe aghany leehom bardo mesh ba7ebha
leh el ta3sob
atmana 2ny 2kon mta2ltsh 3leeko
bay

رد باقتباس
قديم 12-07-2007, 10:34 AM
toosy toosy غير متصل
كول لسه طازه

37

al slamo 3likom
a7b a3rfkom bnfsy
ana toosy 3dwa gdeda
mmkn tsm7ly ya 5alid eny a2ol r2ye
ana w7da bt7b tamer wbt7b brdo amr w3mry ma 7awlt akarn benhm l2n kol wa7d wleeh lon wleeh trekto elly mmkn te3gbna wmmkn l2
mthla ana bkrah mhmd 3dwya wfe nfs elw2t b7eb leeh songs mo3yna
e7na bn7b el song mesh el moghany ana bmoot fe amr w tamer bas fe aghany leehom bardo mesh ba7ebne
leh el ta3sob
atmana 2ny 2kon mta2ltsh 3leeko
bay

رد باقتباس
قديم 12-07-2007, 01:40 PM
+
lylyhany lylyhany غير متصل
كول جدا

هاااي خالد
المهم
انا روحت حفله قبل كدا لتامر وموش شايفه اي حاجه فيها بجد حرام نظلم الراجل ليه فاانس بالهبل وموش محتاج ان شركه تبعت ناااس من عندهم
اما موضوع ستايل اغانيه اللي مينفعش تتغني في أفراح ديه أذوااق فيه ناس تحب تسمع في افراحها (تنططي) وكدا يعني
ياريت شباااااااااااااااااااااااااب خلينا ناس حلووه كدا ونقدر الفن انا عن نفسي ماليش مغني مفضل انا فيه اغاني بتعجبني واحط في دماغي ان الفنان ده كوويس وانا ولا اي حد يقدر ينكر ان تامر موهوب وليه فانس سواء مراهق او اي حد
وطبعا موش ممكن اتكلم عن عمرو لأن الكل عارفوو كويس
بجد بجد بجد تامر موش غبيي علشان يقوول كلام وحش عن عمرو بس للأسف معرفش مين اللي طلع الاشاعات العبييطه ديه وميرسيه اوي ليك يا خالد (يا جماعه اللي بيحب تامر خلااص يحبو واللي بيحب عمرو خلاص يحبوو والموضوع انتهي )
ميرسيه اوي ليك يا سكر

رد باقتباس
قديم 12-08-2007, 10:35 AM
+
كول متميز

بصى انا هقوللك على حاجه يا لى لى اولا انا ما قلتش ان تامر قال حاجه وحشه عن عمرو لان الراجل طلع فى حفله موبينيل ميوزيك اوورد وشكر فى عمرو وقال دا استاذنا وكلنا استفادنا منه ..وكمان عمرو برده فى حفله مارينا 2007 لما غنى اغنيه خليك معايا بعدها الجمهور قعد يهتف ويقول اتعلم يا تامر قام عمرو قال يا جماعه مايصحش كده وقعد يتكلم شويه المهم عرف يسكتهم وراح داخل باغنيه تانيه..وبعدين فرح زى فرح جمال مبارك ده زى مانتو عارفين بيبقى فيه ناس على اعلى مستوى مش معقول فرح زى ده هيكون موجود فيه تامر حسنى لانه بيقدم لون شبابى very over اما عمرو فبيقدم فن راقى وبيقدم اغانى مافيهاش ابتذال

رد باقتباس
رد

طرق عرض الموضوع

الساعة الآن: 07:57 AM.

2014 - برج الحوت اصحاب كول رسائل
رسائل عتاب برج السرطان برج الحمل