منتديات اصحاب كول 2015  

--الوصول السريع للأقسام--

الاغـانى والفيديو كليب تحـميل افـلام للبنــات فـقـط تحميل العـاب اسـلامـيـات
تعارف و صداقات
مقاطع فيديو كل ما يخص الموبايل الهكرز والإختراق اخبار الرياضة طب و صـحـه

العودة   منتديات اصحاب كول 2015

رد

قديم 02-17-2010, 03:06 PM
+
titoelmasry2010 titoelmasry2010 غير متصل
كول نشيط

9 يا أهلآ بعودة افلام البورنو (( الأباحيه ))

انشر الصفحة على الفيس بوك
سلانكتيــــــه
أهلآ بأعضــاء أحلى منتدى فى الدنيا يعلم الله لولا المشاغل والتعب هما اللى بعدينى عنكووا نخش فى الموضوع على طوول وبأختصار لو قولتلك عايزك تاخد اختك ووالدتك وتخش فيلم فى السينيما هتختار ايه؟ لاحظ أنا قولتلك أختك ووالدتك خلينى اضيف عليهم كماان خطيبتك أو حبيبتك ياترى هتخش فيلم ايه ؟ هتخش احاسيس اللى كله احاسيس جنسيه ؟ ولا هتخش كلمنى شكرأ اللى كله رنات جنسيه؟ ولا هتخش رسايل البحر اللى كله رسايل جنسيه؟
ولا ...؟ ولا...؟ بمعنــى أصح مش هتلاقى فيلــم محترم يحفظ حرمه اهلك كلها افلام هدفها الاول والاخيــرطبيعه الفيــلم الجنسيه عن طريق الايحاءات وعن طريق الألفاااظ وعن طريــق النظراات ....ألخ
طيب ماتخلونى ارخـم عليكوا واقولكوا أحنا بنروح السينيما ليــه ؟ أنا عن نفسى بروح السينيما أداه ترفيه (( فلم كوميدى .. فلم أكشن ..بــس)) لكن لما الواحد مننا يقف قدام باب السينيما وشايف كل الافلام المعروضه تشمل مقااطع من اللقطاات الأباحيه اللى بيتداولها الشباب المراهقين بينهم يبقى حــرام .. منكرش ان مش كل الافلام أباحيه بس الافلام العاديه بتكوون بدون هدف بدون قصه كل اللى فيها قصه سخيفه وغالبآ ما تفشل هذه الافلاام وتنجح افلام البورنو للأســف .

هـل أصبحــت السينيما مقصوورة على الفاسقيــن بــس ؟
هل نعوود تدريجيآ لأفلام البورنو (( الاباحيه )) تدريجيآ؟
ما هوه سر الدافـع القووى لأقبال المنتجين والفنانين لعمل هذه الفلام؟
للدرجاادى صنـاع السينما شايفين أننا شعــب قليل الأدب يبحث عن الرزيلـه ؟

موضوع مختصر لكنه يحمل تساؤلات كثيره عشان كده مش عاوز كلمه ميرسى وشكرآ وكده انا عااوز ردووود تشــرح القلـــب.
كلمــه أخيره
هنيئآ لصنااع افلام البورنو النجاح ..ويا اسفااه على اصحااب المواقع الاباحيه لما سوف يلاقووه من فشــل

لمشتركي الفيس بوك فقط : شاهد اقوي مواضيع منتدي اصحاب كول الساخنة بالأسفل - للاشتراك بصفحتنا على الفيس بوك ليصلك كل مميز اضغط لايك ( Like ) >>>>>

رد باقتباس
قديم 02-17-2010, 03:07 PM
+
دودي1996 دودي1996 غير متصل
 عضو ماسى+شاعر كول

افتراضي رد: يا أهلآ بعودة افلام البورنو (( الأباحيه ))

اللهم لا تؤاخذنا بما فعل السفهاء منا

ربنا يهدي شبابنا يارب

ويارب فعلا نكون امة محمد على حق

ونعرفهم مين شباب الاسلام

تسلم ياكبيييييييييييير

رد باقتباس
قديم 02-17-2010, 03:09 PM
+
titoelmasry2010 titoelmasry2010 غير متصل
كول نشيط

افتراضي رد: يا أهلآ بعودة افلام البورنو (( الأباحيه ))

اللهم أمين نوورت يا دودى بجد بـس كان نفسى يكوون ردك يجااوب ع التساؤلات اللى طرحتها بــس بجــد منووورنى والله

رد باقتباس
رد

طرق عرض الموضوع

الساعة الآن: 08:00 AM.

رسائل - الابراج

اجيال نيوز