منتديات اصحاب كول 2015  

 --الوصول السريع للأقسام--

الاغـانى والفيديو كليب تحـميل افـلام للبنــات فـقـط تحميل العـاب اسـلامـيـات
تعارف و صداقات
مقاطع فيديو كل ما يخص الموبايل الهكرز والإختراق اخبار الرياضة طب و صـحـه


العودة   منتديات اصحاب كول 2015

رد
 
أدوات الموضوع طرق عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-18-2010, 08:05 PM
+
خليفه اسماعيل خليفه اسماعيل غير متصل
كول اخر حاجه


 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الإقامة: فى قلب (الوطن).
المشاركات: 11,142
37 ......مـــين يشــــترى قلـــــــب....؟؟؟؟

انشر الصفحة على الفيس بوك





.....
حظى معاكى كده يادنيا..






ياحزن يامركبه ســـــــايره فى بحور الهم.

لا الريح يصـــدك عنى ولا حتى نزيف الدم.


بعدوا الحبايب آآآه وراحوا فى طـريق اليم.

نقط الحروف بتنزف دمع بتقطر سـم وألم.


حتى الكـلام خرصان واللسـان ماهو بالفم.

معقول اللى قلـبه حـــزين يعرف امتى ينم.؟


رسـمت شجـــــره حياه لقيت الورق اصم.

وعليها طــيور تشبه نسـور ماليها طـــعم.


شـجر بلون الخريف صاف من طول الهم.

لا يحــــــركه الريــح ولاهواخضـــــر تـم.


دقت طـــعم الثمــار كتير لقيته مرار علقم.

مين يشـــترى قلب حـزين بس بكم؟ ياعم.


والفــرح ولى من دارى صــدق يوم ماشم.

ابكــى على مــين بـــس ولا مين كان أهـم.


هى ليه الايــام كــده مليـانه حــــــفر وغم.

ياليل الشـتا ياطويل خايف ســاعاتك تضم.


وانا العريان لا سـقف ولاغطا غير......

قرب منى ارفـع عنى جـــبال عـاليه بالهم.


خليك مره جــنبى يمكن تســــاعدنى ياعم.

مين يشـــترى قـلب حـــــــــزين بس بكم؟.


عـارف ولا حـــد هيقرب مين فاضـى يتخم.
عـارف ولا حـــد هيقرب مين فاضـى يتخم.



.................................................. ..............


لمشتركي الفيس بوك فقط : شاهد اقوي مواضيع منتدي اصحاب كول الساخنة بالأسفل - للاشتراك بصفحتنا على الفيس بوك ليصلك كل مميز اضغط لايك ( Like ) >>>>>

رد باقتباس
  #2  
قديم 10-18-2010, 08:08 PM
+
issa*1980* issa*1980* غير متصل
كول اخر حاجه


 
تاريخ التسجيل: Feb 2007
المشاركات: 16,414
افتراضي رد: ......مـــين يشــــترى قلـــــــب....؟؟؟؟

اخى الجميل خليفه
ارجو من الله ان اجدكـ خرجت من تلك الاحزان التى تعصف بكـ
اسال الله ان ينسيكـ الهم
مفرداتكـ جميله بالرغم من حزنها الشديد


رد باقتباس
  #3  
قديم 10-18-2010, 08:15 PM
+
sasso the best2 sasso the best2 غير متصل
اعضاء اصحاب كول المتميزين جدا
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الإقامة: *!!~~!!*في معية الله *!!~~!!*
المشاركات: 5,578
افتراضي رد: ......مـــين يشــــترى قلـــــــب....؟؟؟؟

اقتباس:
ابكــى على مين بـــس ولا مين كان أهـم.


هى ليه الايــام كــده مليـانه حــــــفر وغم.


ياليل الشـتا ياطويل خايف ســاعاتك تضم.


وانا العريان لا ســقف ولاغطا غير......


قرب منى ارفـع عنى جـــبال عـاليه بالهم.

اخي الكريم

خليفه

كم اّلمتني كلماتك كثير
وحركت الدمع في عيناي
كم كانت صعبه ومؤثره
اخي الغالي
اتمني ان تعود الابتسامه من جديد الي شفتيك
وعلي رأي المثل (ما حدش واخد منها حاجه ههههه)
ادام الله علينا ابداعك
دمت في رعايه الله وحفظه


رد باقتباس