منتديات اصحاب كول 2015  

 --الوصول السريع للأقسام--

الاغـانى والفيديو كليب تحـميل افـلام للبنــات فـقـط تحميل العـاب اسـلامـيـات
تعارف و صداقات
مقاطع فيديو كل ما يخص الموبايل الهكرز والإختراق اخبار الرياضة طب و صـحـه


العودة   منتديات اصحاب كول 2015

رد
 
أدوات الموضوع طرق عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-10-2011, 11:46 PM
+
محمود محمد خلف محمود محمد خلف غير متصل
اعضاء اصحاب كول المتميزين جدا
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 8,647
Story2 قصة بنت ع الفيس بوك ارجوكم ارجو الدخول

انشر الصفحة على الفيس بوك
السلام عليكم ورحمة الله

لكل بنت علي الفيس بوك او انت لوج او اي شات ياريت تقري الرسالة دي وتفهميها قوي طبعا اكيد مش انتى البنت

دي اكيد بس ياريت تبعتيها لكل بنت عندك وكل بنت علي الفيس بوك

منار بنت عندها 16 سنة دخلت الفيس بوك بسبب اصدقائها اللي قالوا انه حلو وجميل دخلت


اصدقائها واقاربها وبس وفعلا ده اللي حصل وبقت كل يوم بقي تحط اغانى وفيديوهات


صاحبتها عملة تاج ليها علي صورتها وروه رحلة كانوا مع بعض فيها ولقت تعليقات ن ناس

اصدقائهم وناس من برة وكده المهم قالت طيب اشمعنى انا قامت بدأ ت في رفع صور ليها كتير

جدا جدا وبدأت بقي تقبل صداقات كل الناس ولقت الشباب بدأت تعلق ايه القمر ده ايه الجمال

ده بجد بسم الله ماشاء الله عليكى قمر منور الفيس بوك وكلام من اللي انتوا عارفينه وطبعا بما


كل يوم وبعد فترة دخلت الفيس بوك لقت بنت ضايفة الأيميل بتاعهاواتكلمت معاها

وكان بينهم الحوار ده

منار .. هاي

مروة .. هاي

منار .. انتى مين

مروة .. انا مروة من مصر وانتى ؟

منار .. انا منار من القاهرة

مروة .. انا 30 سنة متزوجة وانتى

منار .. انا 16 سنة

مروة .. ياااااااااه انتى لسه صغيرة

منار ..هههههههههههه بكرة اكبر

مروة .. تعرفي يا منار انى كنت زيك كده بحط صوري وكلها حتى في البيت بس بعد فترة حصلت مصيبة

منار .. مصيبة ايه ؟

مروة .. لقيت شاب بيكلمنى وبيقولي انا لازم اقابلك قولتله انت مش محترم

قالي خلاص براحتك بس صورك دي هتبقي علي كل المنتديات وهفضحك

ولقيته بعتلي صوري فعلا عريانة وكأنها حقيقة

منار .. يانهاري طيب انا الحق اشيلهم بقي قبل ما اي حد يعمل اي حاجة

مروة .. بعد ايه بقي ما خلاص

هتقابلينى امتى يابنت انتى

وفجأة بعت ليها كل صورها وهي عريانة وكمان ايه بيكلم الناس علي اساس انه هو هي

وطبعا بما ان البنت صغيرة وشم عارفة تفكر قالتله خلاص انا هقابلك

وفعلا راحت وقابلته ولقيته انسان مش محترم خالص وطلب معاها انها تطلع معاه شقة وللأسف

يا جماعة طلعت وبجد دي قصة حقيقة وكانت مكتوبة في احد الصحف المصرية ولقت معاه

شباب تانيين وطبعا انتوا عارفين حصل ايه وقالتله خلاص بقي هات الصور قالها صور ايه انتى

هتفضلي معانا هنا تخدمينا وفضلت لأن خوفها من اهلها كان اقوي من تفكيرها وطبعا خسرت

شرفها وخافت ترجع لأهها فقررت انها تكون مع الشباب دي وبدأو الشباب اصلا بيتاجروا فيها

وتحولت من مجرد فتاة فيس بوك الي فتاة ليل وكانت جريمة قوية بس الشباب اتحاكموا ب س

عشان الفناة كانت قاصر بس الحقيقة انها كانت فاهمة ومدركة خطورة اللي بتعمله

والله ده ممكن يحصلك يمكن انتى تعرفي تتصرقي تصرف تانى بس ليه اصلا صورك علي الفيس عشان تسمعي كلمة حلوة

اه لا انتى اللي كل اللي عندك بنات بس طيب اهو بنت وطلعت ولد

لا انا معنديش غير قرايبي وبس

طيب بس اعرفي ان صورك ممكن تتاخد كوبي علي الأقل صورة البروفايل

وبعدين بقي
اوعي يغرك اسم اكونت اي شاب او حتى بنت ولا صورته ولا اي شئ واوعي تثقي في اي حد

مهما كان وياريت الجملة بتاعة انت اول شاب اكلمه دي منسمعهاش ولا نقولها

ومتقوليش بجد انا معرفش انا بكلمك ليه

ساعتها تأكدي انك منومة مغناطيسيا وحتى ان كان الشاب محترم انتى بتديله مجال انه يتحول

حافظى علي نفسك عشان انتى جوهرة ولازم تصونيها

قبل ما تتحولي زي منار
__________________












عالم الانترنت ذلك العالم الوهمى قد تلتقى به اناسا كثيره ولكن لا تعش حياه الوهم قد يتسائل الجميع ما المغزى من هذا الكلام ان كلامى لكل انسان يظن انه بتحقيقه شيئ فى العالم الوهمى قد يحقق ايضا فى العالم الواقعى وارد على هذا الكلام بمقوله للثروه حسابات اخرى
لاتفخر بعدد الاصدقاء فيه او بكثره معارفك فاليوم انت تصادقهم وفى نفس اليوم قد يصادقون غيرك فان رحلت من هذا العالم كانك لم تكن فيه بالنسبه لهم فانت لن تكون اكتر من مجرد شخص يصاحبونه اليوم وينسونه الغد
فان ادركت كلامى فافهم جيدا حقيقه نفسك ولا تستمر فى خداع نفسك
اشكركم علي حسن متابعتكم واتمني ان تكون عظه وعبره


لمشتركي الفيس بوك فقط : شاهد اقوي مواضيع منتدي اصحاب كول الساخنة بالأسفل - للاشتراك بصفحتنا على الفيس بوك ليصلك كل مميز اضغط لايك ( Like ) >>>>>

رد باقتباس
  #2  
قديم 06-11-2011, 02:20 AM
+
سمر السندريلا سمر السندريلا غير متصل
كول جبار


 
تاريخ التسجيل: May 2011
الإقامة: اليكس
المشاركات: 1,480
افتراضي رد: قصة بنت ع الفيس بوك ارجوكم ارجو الدخول

موضوع بجد هااااااايل جدا و يا ريت الناس كلها تاخد بالها من الموضوع ده خاصه البنات


رد باقتباس
  #3  
قديم 06-11-2011, 03:32 AM
+
محمود محمد خلف محمود محمد خلف غير متصل
اعضاء اصحاب كول المتميزين جدا
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 8,647
افتراضي رد: قصة بنت ع الفيس بوك ارجوكم ارجو الدخول

اسعدنى مرورك ياسندريلا


رد باقتباس
رد

أدوات الموضوع
طرق عرض الموضوع



الساعة الآن: 04:33 PM.

رسائل - الابراج

اجيال نيوز
Powered by vBulletin V3.8.7. Copyright ©2000 - 2015 Jelsoft Enterprises Limited