منتديات اصحاب كول 2014  

--الوصول السريع للأقسام--

الاغـانى والفيديو كليب تحـميل افـلام للبنــات فـقـط تحميل العـاب فضـائح فـنـيـه
تعارف و صداقات مقاطع بلوتوث
حوادث وجرائم وعنف الهكرز والإختراق اخبار الرياضة مـصـارعـة
مقاطع فيديو طب و صـحـه اسـلامـيـات كل ما يخص الموبايل اخبار الفنانين

دردش مع اصحاب كول و اتعرف على اروش صـبـايـا و شباب الان !!

هام :- لايمكنكم رؤية المواضيع الا بعد الإشتراك بالمنتدي/ للإشتراك اضغط هنا / من فقد عضويتة

Missing Plug-in  هام : جهازك لا يمكنه تشغيل و مشاهدة الأفلام والفيديو بجودة عالية HD
X

العودة   منتديات اصحاب كول 2014 > =----> ((المــنتـديات التـرفـيــهـيه)) <----= >

Notices

رد

قديم 01-27-2007, 04:14 PM
+
alike alike غير متصل
كول ماسى

3636 كيف تكون نصاب محترف هههههههههههههههه

انشر الصفحة على الفيس بوك
كيف تصبح نصاب محترف
جربان؟؟ عدمان؟؟ مش لاقي تاكل؟؟ عندك طموح تكسب فلوس بسرعة الضوء؟؟ ..

ما تحملش هم يا سمارة يا بو دم خفيف.. الحل عندنا!

طبعاً عاوز تعرف إزاي.. فكر شوية يا جميل وإنت تعرف أنا قصدي ايه.. يا سلام عليك يا سوسو جبتها!! حعلمك طريقة لا لون ولا طعم ولا ريحة في النصب والاحتيال على الهبل وأولاد الحلال.. وافتكرني بقى لما تبقى نصاب معتبر تاكل من عرق فهلوتك ولا حدش يقدر يقولك ربع العشرة كام وما تنساش العمولة!!

أول حاجة لازم تعملها هي إنك تتعلم كمبيوتر وإنترنت والذي منه. ماعرفش إزاي.. دبر نفسك إنت بقى!! هو أنا لازم أعلمك كل حاجة؟؟

بعدها بقى تبدأ تدخل المنتديات التقنية وتسجل فيها تتعلم حاجة من هنا وحاجة من هناك لحد ما يبقى عندك فكرة عن اللي بيحصل عبر الشبكة العنكوبتية عشان تضيف لها أخطبوطيتك الجديدة.. تعمل نفسك واد أخلاق راقية وعلم وتلعب الشويتين دول على أصحاب المنتديات اللي تدخلها.. طبعاً هما حيتغشوا بيك ويفتكروك حاجة كويسة ويعملوك مشرف عندهم.. الخطوة دي مهمة عشان حتعرفك على زباين المستقبل..

بعد ما تتعلم الصنعة تبدأ الشغل على تقيل.. إعمل لنفسك موقع واديله اسم حلو كدة يخلي الناس تجري عليك تسجل عندك.. يعني مثلاً فورسان النت دوت كوم، فوربيدن دوت كوم، نصابين دوت كوم.. شغل مخك إنت بقى!!

دلوقتي نيجي لجد الجد يا حلو.. تدور على ضحايا هبل تنصب عليهم .. وأحسنلك تختار ضحاياك من الجنس الناعم.. دول هما اللي حيشبرقوك.. حيأكلوك الشهد بمعالق دهب وفضة ومرجان وياقوت كمان.. قولهم عن إنجزاتك العظيمة وإنك مصمم عالمي محترف وإن تصاميمك مطلوبة وكل الشركات بتطلبك بالإسم .. ده حتى بيل جيتس زات نفسه طلب منك تصمم موقع ميكروسوفت بس إنت رفضت عشان ماعندكش وقت.. يا واد يا تقيل!!

وعشان تحبك العملية وما تتكشفش يا حلو أدخل المواقع بتاعة التصاميم المجانية وخد التصاميم اللي تعجبك.. عدل عليها شوية وحط اسمك عليها وقول إنها بتاعتك.. يا سلام دنته حتغرق في الشهد يا سمارة..هاتلهم كام تصميم حلوين يفرحوا بيهم.. طبعاً حيقولولك غير وبدل وإعمل وما تعملش... اسمع الكلام وما تعارضش.. سيبهم يفرحوا شوية.. ما تستعجلش.. النصب يا حبيبي أكلة ما تتكلش إلا وهي باردة!!

وما تنساش حاجة مهمة خالص ألا وهي جمالك الأسطوري لو كنت جميل طبعاً.. وريهم صورتك.. خليهم يدوبوا في دباديب اللي خلفوا أهلك.. إنت ماسمعتش إن الحلاوة هي أقصر طريق لقلوب الستات؟؟؟

دلوقتي ضمنت أول هبرة مجانية في حياتك.. قولهم إنك ما تقدرش تنزلهم التصاميم اللي هما عايزينها لحد ما يدفعوا الفلوس ..أصل الشركة لازم تضمن حقها..!! طبعاً الهبل حيصدقوك وحيبعتولك الفلوس عشان مستعجلين.. يا حلااااوة يا سمارة!!

ايه رأيك في الهبرة دي؟؟

يلا بسرعة عايزين دعوة من دعواتك اللي ما تخرش المية وشوية بنكنوت نعدل بيهم المسائل.

تحزيرررر:

أنا ماليش دعوة لو الخطة ما نجحتش بسبب غباءك!! ما تجيش تعيطلي لو فشلت يا سيد النصابين. منقوووووووووووول للهزار فقط مش للتطبيق

لمشتركي الفيس بوك فقط : شاهد اقوي مواضيع منتدي اصحاب كول الساخنة بالأسفل - للاشتراك بصفحتنا على الفيس بوك ليصلك كل مميز اضغط لايك ( Like ) >>>>>

رد باقتباس
قديم 09-07-2007, 12:21 AM
حسن21 حسن21 غير متصل
كول لسه طازه

ع756ه767ه8زمخكنظزنزظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ ظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظظ

رد باقتباس
قديم 12-19-2007, 12:21 AM
كهف الرعب كهف الرعب غير متصل
كول لسه طازه

خطه رهيبه هذي الخطه الخمسينيه واني ما ادري

رد باقتباس
قديم 06-25-2008, 04:24 AM
I'm Me I'm Me غير متصل
اعضاء اصحاب كول المتميزين جدا

لا والنبى انا عقبال ما اعمل كل دة يكون اللة يرحمنى

رد باقتباس
قديم 06-25-2008, 07:44 PM
+
roramylove roramylove غير متصل
كول فضى

الموضوع جميل جدا
بس يا ترى انتى بتعملى كل اللى انتى بتنصحى به ده ولا ايه؟

رد باقتباس
قديم 06-26-2008, 03:40 AM
+
مافيش قلب يستاهل مافيش قلب يستاهل غير متصل
كول نشيط

موضوع جميل
بس هايجد وقت كتير

رد باقتباس
قديم 07-07-2008, 02:23 PM
انغام الحب انغام الحب غير متصل
كول لسه طازه

تعلمتو كيف النصب انا عني مابحب النصب هههههههههههههه

رد باقتباس
قديم 08-29-2008, 06:43 PM
hamooooodey hamooooodey غير متصل
كول لسه طازه

انا بعرف الى ما بحب شى ما بيعلمو لاحد بس للاسف شوف الناس الى تفهم شو يقولوك لانو الى ما يرضى انو ينضحك عليه ما يضحك على الناس وانتا ما شاء الله عليك بتفتخر فى هالشى
ربنا يصلح حالنا يا رب وشوف الناس الى بتفهم شو بيقولولك اذا لم تستطيع ان تنظر امامك لان مستقبلك مظلم ولم تستطيع ان تنظر خلفك لان ماضيك مؤلم فانظر الى الاعلى تجد ربك تجاهك

رد باقتباس
قديم 09-14-2008, 08:02 AM
اسير بلادي اسير بلادي غير متصل
كول لسه طازه

شكرا لك ومااصدق اني اسويها لان كلش صعب تقبل مروري وتحياتي

رد باقتباس
رد

طرق عرض الموضوع

الساعة الآن: 11:41 PM.

2014 - برج الحوت اصحاب كول رسائل
رسائل عتاب برج السرطان برج الحمل