منتديات اصحاب كول 2015  

 --الوصول السريع للأقسام--

الاغـانى والفيديو كليب تحـميل افـلام للبنــات فـقـط تحميل العـاب اسـلامـيـات
تعارف و صداقات
مقاطع فيديو كل ما يخص الموبايل الهكرز والإختراق اخبار الرياضة طب و صـحـه


العودة   منتديات اصحاب كول 2015

Notices

رد
 
أدوات الموضوع طرق عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-09-2011, 10:02 PM
+
عاشق نجوم السما عاشق نجوم السما غير متصل
مشرف القسم العام



 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 7,911
Icon10 ادخل وشوف هبل البنات من علوة :)

انشر الصفحة على الفيس بوك
بسم الله الرحمن الرحيم

السسسسسسسسسسسسسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مساء الفل والياسمين على مشرفين القسم

ومساء الروشنة ومساء معطر بـ ماء الورورد على باقى البنات


طبعا انا قادر كل يوم انزل مواضيع كتير عن البنات

بس طبعا وضعى مش يسمح بس اهو مش هاحرمكم

ممكن كل اسبوعين موضوع عن البنات وعلشان البنات تعرفنى كويس

وعلشان البنت اللى تتجرأ وتنزل موضوع تعملى مليون حساب مش حساب واحد بس

نخش فـ الموضوع

طبعا انا منزل الموضوع دا فـ قسم الفرفشة علشان عاوزكم تضحكو على هبل البنات
واوعو تفهمونى صح

نخش فـ الموضوع على طول

طبعا هبل البنات معروف

بس الهبل المرة دى شديد شوية

يلا نشوف

ياربارحمنا من هبل البنات دا


طيب دول موزز بصراحة
بس هبل
ارحمنا يارب من هبل البنات شوفوا عاملين ازاى؟
على رأى المثل (أقلب القدرة على فومها يحتار عدوك فيك



ههههههههههههههه
قال ايه بيقولو البنات رومانسيين ههههههههه
لسة عقولهم صغننة زي الاتفال هههههههههه
يختى كميلا انتى وهي


ماشاء الله عليكم
يسلام عـ النوم
بصراحة صدق اللى قال
( نوم الظالم عبادة ) هههههههههه


عسسايل الموزز دول
وربنا هبل وعبط كمان



دى فرحانة بـ الشبشب المقطوع
ههههههههههههههه
آه يا شبشب


دول بيعملو ايه ؟؟؟
مش عارف
هبل بعيد عنكم يا شباب


دوخينى يا لمونة


الاخت عبيطة هانم
تشجع الاطفال على التزحلق فـ البلاستيك


لا حول ولا قوة الا بالله ههههههههههههه
والله مشفتش اهبل من كدا


يخواتى على جمالكم
يا قمر يطلع فـ عز الحر ههههههههههههههه


هههههههههههههههههه
دى كمالن يوجا
والله عمرها ما كانت يوجا
دى اسمها هبل على عبط = بنات هبلة


هههههههههههههههههههههه
عرض موبايلات مستعملة
واظافر ملونة
وبنات هبلة
مين يشترى هههههههههههه


لا تعليق ههههههههههههههههههههههههههه




دى بتقولنا ان شفايفها اكبر من لسانها






بخخخخخخخخخخخخخخخخخ




خدوا شوية صور بس من الاخر

هبل هبل يعنى





















































































ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دى تأثير المذاكرة طفح على شعرها



هههههههههههههههههههه
والله يا بنات بتضحكوا


ايه الهبل دا


محد ش هايتجوزك
انتى عاوزاه يتجنن


للهبل عنوان برضو


هههههههههههههههه لا تعليق


عرض أنف واذن وفم ههههههههههههههههه





الله يقرفك يعني تصورين قبل وبعد يعععععععععععععع




هههههههههههه
يابوووى جيرراد
عارفة لو اللاعب دا شافك وانتى بتشترى التيشيرت مكانش لعب كورة




خ خ خ خ خ مرور فقط





عبيطة الاخت






بناااااات المداااااااارس
بس اكل

دورهم عند الاكل


هو دا بس اللى فالحين فيه ههههههههههه







لاحوووووووووووووووووول هههههههههههههههههه





منتهى السماااااااااااجه


















برضه باركوا لنا تخرجنااا


وياقلب لاتحزن هههههههههههههه

















طيب ؟؟

يعني !!!

والله الراجل اللي وراكم يقول الحمد لله والشكر بس
















جمعه بنااااااات

بس يعنى همهم الاكل والبلع










هاه شوووووفو زى ما قلتلكم بس اكللللل اكللللل بلع بلللع












شوفو انا اكل من كنتاكي


طيب وايه المطلوب

مستانسه يعني هههههههههههههه





دى طبعا مش لاقية مقص تقص اظافرها
طبعا هي حركتهم المشهورة دى
جاتكم القرف هههههههههههههه



استنوا انتو رايحين فين

لازم نختمها بـ أبو الليف
طبعا اغنيته المشهورة عـ البنات
وبطعا فيديو كليب مش متفبرك

برضو هبل ههههههههههههه

دول دول خبلانة هههههههههههههه


وكمان شوفو العبيطة دى



طبعا هبل وعبط مفيش منه هههههههههههههههههههههههه


طبعا انا جبتلكم ذرة وربنا انا كتبت الموضوع ومارضتش اتعمق اوى فـ الهبل ههههههههه

ومللحوظة للبنات اللى القطر فاتهم وعاوزين يتجوزو

فودافون عملتت خدمة حلوة اوى ومجانا
وهي


هههههههههههههههههههههه

متهيألى كفاياكم لغاية كدا

علشان انا تقلت العيار حبتين


وملحوظة مش كل البنات هبل

بس اكتر من نصهم

ويلا عاوز اشوف ردودو تكسر القسم مش الموضوع

وطبعا كـ العادة ربنا يخلينى ليكم ومايحرمكمش منى

يلا سلاموز


تحياتى

( عاشق نجوم السما )

{ على }


لمشتركي الفيس بوك فقط : شاهد اقوي مواضيع منتدي اصحاب كول الساخنة بالأسفل - للاشتراك بصفحتنا على الفيس بوك ليصلك كل مميز اضغط لايك ( Like ) >>>>>

رد باقتباس
  #2  
قديم 12-09-2011, 10:10 PM
+
elbaz elbaz elbaz elbaz غير متصل
اعضاء اصحاب كول المتميزين جدا


 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
الإقامة: مدينــــــة الأمــــــــل
المشاركات: 7,605
افتراضي

أنا شفت الصور

لكن مقرأتش كل التعليقات

هبل
هبل

تسلم إيدك


رد باقتباس
  #3  
قديم 12-09-2011, 10:19 PM
+
Rona_Roro Rona_Roro غير متصل
مشرفة قسم النكت



 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الإقامة: المنصوره
المشاركات: 5,894
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشق نجوم السما مشاهدة المشاركات





بتسترجل وبتشرب بيرل ايه في حاكه
ههههههههههههه


بتعدل الشوز بتاعها
ايه داانتي غريب اوي
هههههههههه




اولا فوتوشوب
ثانيا بتحب تتكلم كتير يااخي
في حاجه
هههههههه
اما باقي الصور
فالحقيقه هبل
هههههههههه
تسلم ايدك علي التوبيك
بس خف علي البنات شويه


رد باقتباس
رد

أدوات الموضوع
طرق عرض الموضوع



الساعة الآن: 11:22 AM.

رسائل - الابراج

اجيال نيوز
Powered by vBulletin V3.8.7. Copyright ©2000 - 2015 Jelsoft Enterprises Limited